GAVLI SCTM P FYW HKR DENQ

Igår, efter att ha suttit i skolan hela dagen och pluggat, blev det Andra chansen hos M och lite bubbel! Asti är så gott! Sen blev det även lite Singstar och dansmattor. Jättekul! Det slutade med att vi körde Tekken med dansmattorn, rena rama träningspasset! Sjukt jobbigt! Idag orkade jag inte åka till skolan och plugga, så har suttit hemma en del. Ingen supereffektiv dag, men jag är så omotiverad. Blä. Jag hoppas det går bra imorrn i alla fall. Tänkte gå igenom alla aminosyror lite nu, sen tänker jag inte plugga nått mer. Så det så.

Kommentarer
Postat av: Sara

åhhh jag ville också va med på dansmattorna JUH! Men jag hade inte riktigt tid kände jag... ni får styra upp nåt hos Maria snart igen hehe :P

Postat av: Tesan

Det går/gick säkert super!

2008-03-10 @ 10:59:33
URL: http://tesans.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback