Random Picture

Eftersom jag är så dålig på att uppdatera bloggen, så tänkte jag bjuda på ett inlägg nu. Men så kom jag fram till att jag inte hade så mycket intressant att dela med mig av ( för det ändå som existerar i min värld nu är evolutionär genetik...). Idéen jag då fick var att jag helt på måfå skulle publicera en bild ur mitt fotoarkiv. Sagt och gjort. Jag öppnade bilder mappen, och blundandes valde jag ett album och blundandes lyckades jag också klicka på en bild. Bilden är från den 2 juni, 2006. Förfest hos en kompis som sedan ledde till utgång ( fast jag tycks mig minnas att vi aldrig kom in nånstans...). Hur som, helt random, så var jag med på bilden!
Publicerar den nedan. Jag uppmanar andra att göra likadant! ;)

Inte så smickrande bild, men det var den det blev. Även om jag ser 20 kg fetare ut. Målade bort A i bilden också (eller halshögg).

image153

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback