Nedförsbacke

Så har man levt i 23 år då. Min 23:e födelsedag igår! Att man är så gammal redan. Fick kallelse till cellprovtagning. Så från och med nu verkar det bara som att det kommer gå ut för. Svart pist.
Men födelsedagen var ändå bra! Lyssnade på redovisningar i skolan hela dagen, sedan lagade älsklingen GOD middag till mig. Lammstek och klyftpotatis. Och Westons till! Var inte alls dumt.
Sedan hade jag bjudit över några vänner och vi åt min hemmagjorda princesstårta (som jag alltid vill ha när jag fyller år) och spelade lite spel. Trevligt trevlig. I princip hela min familj har flytt utomlands, så jag ska fira med dom nästa helg istället. Taxfreepresenter??
Just nu är jag precis hemkommen från en korrefest på Kantorsgatan. Min kantorstid känns som så länge sen, men lite nostalgi är det över det stället...
Drack bara en cider för imorrn är det plugg som gäller. Nu när alla presentationer är över är det hårdkörning tills tentan på onsdag.
Hoppas bara att den här förkylningen jag dragit på mig inte blir värre. Har kännt mig lite småfebrig till och från nämligen. Ne, sova var det...Natti.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Näå Ida vi hade inte flytt utomlands. Och inte var det hela din släkt heller:) Det var jag, din store syster och Ola. Angående din pressent/er gissade du fel.....Du har inte alltid rätt, men nästan. Skall bli mysigt att få se dig på fredag.

2008-01-16 @ 22:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback