För att reda ut några saker


Jag var på arbetsintervju förra veckan. Det gick bra! Tjejen som intervjuade mig var snäll och lätt att prata med. Jag sökte allså en tjänst som extraarbetare på ett Willys som ska öppna här i Uppsala i april. De sa att de skulle svara inom tre veckor. Det som är lite pinsamt är att hon jag var på intervju hos hade ringt min chef på mitt nuvarande jobb. Jag har liksom inte sagt till dem att jag har sökt en annan tjänst och jag hade inte gett några referenser på intervjun. Men eftersom jag redan jobbar inom Willys tog min chef det ganska bra tror jag och pratade bra om mig. Nu får ni hoppas att jag får det här jobbet! Det vore så skönt att slippa pendla till Sollentuna bara för att jobba varannan helg.

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu har jag koll :D

2008-02-05 @ 18:34:23
Postat av: Ida

Bra! Skrev det där för din skull! ;)

Postat av: Sara

Och jag undrade faktiskt också... så det var bra att du berätta!

2008-02-06 @ 12:16:21
URL: http://Franzens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback