Fashion against AIDS

image157Var ute efter ett par grå jeans och hittade dessa för endast 198 pix på H&M. Superbra! De är jättesköna också! Jag passade också på att stödja H&M's ADIS-kampanj och köpte denna T-shirt, designad av Henrik Vibskov. I kassan lade de ner ett paket kondomer och en liten informationsbroshyr från rfsu i påsen. Verkligen bra kampanj tycker jag! Diademet och örhängena jag har på mig på bilden ( jag vet, de syns knappt) fick jag med mig hem från Indiska. Eftersom jag hade presentkort på H&M kan man säga att jag fått en hel outfit för bara 58 kr. Det ni! ;)

Jag vet att jag ser lite sur ut på bilden, men måste man va på topp jämt?















Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har också gråa jeans från h&m :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback