Mitt nya liv, eller nått

Idag har jag införskaffat både träningsskor och ett Allkort på Friskis & Svettis. Jag har nog överträffat mig själv sisådär 357 gånger. Blir inget träningspass idag däremot (har kvällsföreläsning), men imorrn så! B har bestämt sig för att börja träningssimma i en simgrupp de har på fyrishov också. Så äter vi nästan nyttig mat, till lunch idag blev det bläckfiskbönsallad, typ, med bröd. Mumsigt värre.
Imorse beställde jag skor från Brandos, och jag har redan fått ett mail om att ordern är packad och utskickad. Det kallar jag service! Fraktfritt är det också, även på eventuell retur! Me like.
Nu ska jag nog spana in min gamla jobbarkompis i ett avsnitt, eller två, av Andra Avenyn. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Daniella

jäh, det gäller att satsa högt! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback