Höst, for sure

39721-139Jag som längtade till hösten. Eller kanske inte, jag längtade till skolans start och en härligt varm sensommar. Istället får jag en isande kall, blöt "förhöst". Längtar tillbaka till värmen och havet! Jag bara känner hur förkylningen är på väg. Första sticken i halsen och en så där förförkyld nysig näsa. Vill inte! Imorrn kommer jag vakna upp med svullen, värkande hals. Faktum. I föreläsningssalarna fullkomligt osar förkylningsvirusen tack vare kanon av hostattacker, nysningar och snörvel. Menjagvilljuinte!

Ge mig Hiro, Peter och Suresh igen så blir jag glad!

Kommentarer
Postat av: Tesan

Det ÄR verkligen höst... Jag ville också skutta omkring i klänning utan strumpbyxor ett tag till alltså!

Postat av: Linda

Jag har haft ont i öronen över en vecka, går inte att undvika förkylning..

2007-09-05 @ 10:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback