Pubrunda

Så var min pubrundeoskuld tagen. Igår var det nämligen X-pubrunda och ska man gå måste man ju göra det ordenligt. Eller hur? Ca 70 st x:are tror jag att vi blev och kvällen var riktigt, riktigt kul! Och blöt. Första nationerna gick i ett rykande tempo, ca 15 min per nation. Vi hamnde ändå lite efter de andra så vi hoppade en nation och hade tid att inta lite proviant! Riktigt dimmig kväll blev det. Mycket märkpenna. Mycket öl/cider. Rena turen att vi lyckades ta oss hem och en riktig bedrift att vara i skolan kl nio imorse för upprop på den nya kursen. Ojojoj. Kulkulkul. Men det dröjer nog trots allt ett bra tag innan jag ger mig på det där igen.

Idas resultat:

X X X X X X X X X X X X X

( 9 st av 13 möjliga )

Kommentarer
Postat av: Nadia

Bra jobbat!! ;)

2007-10-24 @ 18:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback