Plugg på helgen s#?&r!!!

Nu blir det andra, a n d r a, helgen i rad jag kommer bege mig upp i ottan både lördag- och söndagmorgon för att cykla bort till skolan. Det är i n t e så kul. Jag vill ha sovmorgon och sova tills man vaknar av sig själv och äta god, lång frukost och kolla på morgonTV. Jag vill kunna följa med ut på kvällarna och göra vad jag vill, dricka vad jag vill och komma hem hur sent jag vill. U t a n att behöva känna ångest för att jag måste upp tidigt och vara pigg och fräsch för en heldag intensivt plugg. Nu känner jag mig bara trött och hängig efter den h ä r dagens studier och planerar snarast att bege mig mot sängen. T u r att nästa tenta inte är förrän i januari!

Kommentarer
Postat av: Tesan

Du är inte ensam i alla fall :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback