Ett steg närmare lättnaden

Första tentan avklarad den här tentaperioden. Motivationen inför den här tentan var ju inte direkt på topp, så blev bara en dags tentapluggande. Trots det tror jag det kan gå vägen, svarade i princip på allt så några poäng måste jag ju få ihop! Nästa tenta på onsdag, den värsta den här gången. Bara kötta tills dess alltså... När jag cyklade hem ifrån tentan hade jag oturen att komma mitt i ett hageloväder. Hagelblandat regn. Svinkallt var det, och blåste gjorde det också. Värsta cyklen turen på evigheter! Plaskblöt och isfrusen Ida var det som kom hem. Tur att man har en snäll pojkvän som tar hand om en när man kommer hem!

Här är vårt nya tillskott förresten. Åtta veckor kaninbebis. Skruttan ska hon heta. Alla som vet hur stor Leo är (gosedjuret) ser att hon inte alls är så stor än! Riktig sötiskanin!
image143

Kommentarer
Postat av: Sara

Guuuuuu vad gullig :) Jag vill komma o titta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback