Hard to breathe

Har någon skadat revbenen någon gång? Hur känns det att tex få en spricka i revbenet? Sedan min lilla incident för en vecka sedan har det inte slutat göra ont i bröstet. Faktum är att det gör ondare nu än förra veckan. Att jag gick på ett Friskispass dagen efter smällen och arbetade hela helgen i stallet kan förstås ha något med saken att göra... Hur som, jag ringde Sjukvårdsrådgivningen (love them!) och de ordinerade mig Alvedon och vila. Får se om det blir bättre mot slutet av veckan, annars blir det förmodligen farbror doktorn. Men vad ska de göra liksom? De är inte som om de kommer gipsa bålen på mig. Fast det kanske känns bättre att ha ont på papper, då måste liksom folk tycka synd om en...


Kommentarer
Postat av: Tesan

Haha, så rätt "Ha ont på papper"

Postat av: Kenneth

Vi tycker synd om dig ändå! Fast det finnns ju kraftigare smärstillare än Alvedon även receptfritt, ingen behöver gå och ha ont, prata med apotekpersonalen (inklusive de på praktik där)!

2007-11-30 @ 22:24:24
URL: http://kennethjohnson.blogspot.com
Postat av: Ida

Fast jag får ju inte äta vad som helst...Astmatiker du vet!

2007-12-01 @ 18:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback