Hair cut

I fredags var jag och klippte mig, välbehövligt. Jag har varit lite i valet och kvalet om jag skulle spara till långt hår igen eller om jag skulle klippa mig kort. Det blev kort! Jag var hos en frisör jag inte varit hos tidigare heller, men som jag hört mycket bra om. Estetica heter salongen, lite dyrare, men verkligen värt det! Jag är verkligen supernöljd med dem! Har vänner som klippt sig där och dessutom hade de fått nästan bara femstjärniga omdömen på eniro. Diggar verkligen den funktionen! Som vanligt med en ny frisyr tar det lite tid innan man vänjer sig vid den och riktigt klarar av att "hantera" den, vilket alltid gör mig lite irriterad. Men det kommer, det kommer! Jag är i alla fall nöjd med frisyren. And here it is:
image151
Ganska kort, ganska mycket uppklippt. Liten lutning frammåt, men är längre
på vänstersidan (längst fram) än på högersidan. Syns inte så bra på
bilden däremot. (Bilden är spegelvänd!)

Kommentarer
Postat av: Sara

Fint :)

Postat av: Anonym

Super fint det man ser. Men jag får väl se mer till helgen. Kram du vet vem jag är

2007-11-13 @ 01:04:44
Postat av: Tesan

Fiiint!

2007-11-13 @ 21:28:22
URL: http://tesans.webblogg.se
Postat av: Ida

Tack tack! :)

2007-11-14 @ 18:59:45
URL: http://idahs.blogg.se
Postat av: Sara

hihi ja det har jag :) Men bara till Linköping! Nu på fredag! Så jag kan tycärr inte vara med på barnkalaset hos Terés... :( buuu! Ska du dit?

2007-11-15 @ 01:06:30
URL: http://Franzens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback