Wasn't it lovely!?

Var det inte en helt underbar dag igår? Förrutom att jag skrev tenta då... Som förövrigt inte gick super, men som jag borde klara pga att jag hade ganska mycket bonuspoäng med mig. Hur som helst var det ju riktig sommardag igår. Efter tentan lagade vi lunch och satt ute på uteplatsen och åt med K och A. Våra höga pluggambitoner blev det inte jätte mycket av... Vi satt och njöt av solen istället. Grabbarna åkte till och med och köpte glass åt oss! Så skulle det ju bakas till föreläsningen imorrn. Vi har alltid fikastund på våra makroföreläsningar, superbra! Gratis kaffe och någon som bakar till varje gång. Massor utav muffins blev det i alla fall. Så råkade vi fastna vid TV'n och mastermind och så kom Y och då råkade det bli tre avsnitt OC också. Och kladdkaka till middag. Haha. Oj vilken superdag det blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback