På't igen

Imorrn är det tenta. Jag har nog inte riktigt fattat att jag är inne i en tentaperiod igen. Jag borde känna mig mer stressad och har mer ångest. Men lugn, det kommer nog det med. Hah! En vanlig morgontenta brukar börja kl. 9. Så har det ju alltid varit. Helt plötsligt verkar det som om de (tentavakterna?) har ändrat systemet och tidigarelagt allt en timme. Suck! Att börja skriva en tenta klockan åtta på morgonen är inte kul. Jag kommer var död. Och tänk om man försover sig? Helt obra är det i alla fall. Och dumt.

Nightie nightie

Kommentarer
Postat av: Sara

mm bra! Jag har lagt dig som en länk på min sida =)

Postat av: Sara

mm jag vet... men jag orkade inte bry mig =) Kul att man fick se tårtorna också! =)

2007-05-17 @ 14:40:57
URL: http://Franzens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback