Last one to go

Imorgon, IMORGON har jag min sista tenta för den här terminen. De andra två jag skrev den här tentaperioden har jag redan fått svar på. Jag klarade båda! 3:a på en och 4:a på den andra, grattis mig! ;) Tentan jag har imorgon är däremot den värsta av dem alla. Fast med lite tur och rätt uppgifter kanske det kan gå vägen....Hoppas, hoppas... Sen har vi vår proteinredovisning på torsdag också, sen är det SOMMARLOV. Om man får kalla det det numera när man har jobb och så. Det är ju tänkt att vi ska samlas alla X2:or och grilla och förfesta på torsdag, men vädret verkar inte tillåta det. Tråkigt! Vad ska man hitta på då då?

För övrigt vill jag erkänna att jag har ändrat min uppfattning om rabarber, lite. Det är faktiskt ganska gott att plocka en rabarber från uteplatsen och äta på. Härligt surt liksom.

Kommentarer
Postat av: Tesan

Du är bäst Ida! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback