Korven och vi

Ränningen. Hur sjukt kul som helst! Vår flotte gick sönder i första fallet och jag, K och korven föll över bord. Förvånansvärt nog var det inte alls kallt i vattnet, men det var våtdräktens förtjänst i och för sig. I andra fallet välte flotten uppochner och då var ju alla i vattnet. Lite läskigt var att jag hamnade under flotten som tröck ner mig i vattnet, men jag var nog bara under vattnet ett par sekunder innan jag kom upp igen. Fajtandet mellan flottarna var ju en stor del av det hela med. Bland annat så tog en annan flotte vår korv efter vi blev av med den i första fallet. Självklart var vi tvugna att ta tillbaka den. Och vi lyckades.
Det här ska jag definitivt göra om!


Kommentarer
Postat av: Tesan

Va roligt! Jag måste komma o kolla på er nästa gång. hihi

Postat av: Kenneth

lovar att skicka bilderna på er!

2007-05-06 @ 13:56:01
URL: http://www.kennethjohnson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback