Freitag

Alla träd är så fina nu! Utsikten från fönstret här vid datorn bjuder på två fruktträd med ceriserosa blommor. Men det var ju inte det jag ville ha sagt. Jag ville gotta mig lite i att det faktiskt är fredag idag och att man då har rätt till att äta god mat och gotta sig lite i soffan. För i övrig kommer det bli mest plugg i helgen. Första tentan på onsdag. En inflyttningsfödelsedagsfest ska jag nog klämma in också. Typ 20 meter hemifrån också, om man går uteplatsvägen i alla fall. Verkligen krypavstånd hem, haha!

Igår var jag över hos N och S som hade L på besök. Blev tacos, spel, glass +jordgubbar och så schlagersemin så klart. Jag gillade
Ungerns bidrag bäst. Hon kom ju vidare också! Annars vore det ju kul om Israel hade kommit vidare. Push the button! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback