Ny tid

Nu har två av tre nya kurser satt igång. En lever fortfarande vidare från förra perioden, så nu blir de många bollar att hålla i luften. I en av kurserna, en mattekurs, har vi fått en tekniknörd till gotlänning som föreläsare. Han har tydligen bestämt sig för att ha sina föreläsningar i form av endast powerpointpresentationer. Klatshigt nog styr han datorn med mobiltelefonen också...Suck. Varför en matematikkurs i powerpoint? Vad som helst hade varit bättre. Kalla mig old fashion om du vill, men jag föredrar svarta tavlan i det här ämnet.
Förresten var tentafestande riktigt kul. Mer sånt vill jag ha! B fick för övrigt med sig alldeles för mycket reklamgrejer från Jägermeister. Haha.

Måste  bara tillägga att vi har världens gosigaste kanin. Han myst med mig jättelänge ikväll och överöst med pussar blev man. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback