Good morning Sweden!

Snart ska jag bege mig till skolan, ska bara äta lite frukost först. Det ser ut som det har regnat inatt och det ser ut som om det kan komma en skur till när som helst. Trist. Fast det känns ju lite bättre när man ska sitta inlåst i skolan med fysikböckerna hela helgen i alla fall.
Förresten skulle jag ladda min mobil igårkväll. Sist jag laddade den var i köket, brukar alltid ladda den i sovrummet. Så när jag skulle ta sladden som fortfarande satt i köket fick jag bara med mig en halv sladd. En viss liten gnagare hade varit i farten. Se där fick jag för att jag var otänksam! Det är bara att köpa en ny.. Jag får nog ta mig ner på stan under dagen och fixa det... Nu är äggen klara. Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback