Dagsrapport

Idag har vi varit ute "på stan" nästan hela dagen känns det som. Vi började med att gå ner på högeskoleområdet där P visade oss runt lite grann. Jättehäftiga/snygga/moderna hus var de. Utsikt över vattnet var det också. Efter det gled vi ner på shoppingstråken och kollade runt lite. En brun skinnjacka till Ida blev det!  Lunchen intogs av asiatisk takeway på piren. Inte dumt att sitta där i solen och glassa... Ännu mer promenad till stranden. Tänk om vi hade sådana stränder i Uppsala! Mina fötter var helt döda när vi kom tillbaka. Jag hade nog lite för platta skor på mig... Vi damp i alla fall ner i soffan och tittade på ett par avsnitt av Heroes. Jag är helt fast nu. P introducerade oss för serien igårkväll och nu finns det ingen återvändo! Jag somnade till lite sen när det börjades spela tennis på Xboxen. Nu är det lasagne på g. Mumma! Så, en liten rapport från Jönköping!

Kommentarer
Postat av: Uttermamman

Puss å kram på er era uttrar.

2007-04-02 @ 21:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback