Uppis i mitt hjärta

Sitter i Uppsala nu och bloggar. Jag och B bestämde oss för att ta en tur upp över dan för att vattna blommor, kolla posten och så... Usch vad vuxet det låter! Hur som helst, nu har klockan blivit en del ju... Vi får se om vi kanske sover över här också. Vi har varit på Rusta också och köpt solcellslampor! Kanske blir lite mysigt... Jag gillar verkligen vår lägenhet. Jag skulle vilja kunna flytta med den hem på sommaren. Det skulle vara perfekt! Tänk alla grillfester vi skulle kunna ha!

Jag var till vårdcentralen imorse också och lämnade två rör blod. Tydligen är det jätteviktigt att man är där innan klockan tio om man ska kolla sin järnmättnad. Don't ask me why! Ni medicinare/farmacevter kanske vet?

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Ni kan väl ha grillfest i Uppsala!
De kanske inte vill jobba sent på dagen på labmed de proverna utan lämna eftermiddagen åt något annat? http://labhandboken.se/?p=1&news=34


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback