Sverige

5-0 till Sverige, haha. Det är nästan för bra för att vara sant ju. I och för sig mot Island, men ändå? Strålande sätt att avsluta denna nationaldag.

Det blev ingen Linnéträdgård för oss idag, men vi knatade upp till Botaniska trädgården istället och strosade runt lite. Efter det slog vi oss ner i Stadsparken med halva Uppsalas befolkning som också tyckte det var ett bra sätt att njuta av solen och inta picnic denna dag. Jag har nog brännt mig lite idag, trots solkräm! Stackars bleka jag... Men jag ska nog härdas.

I helgen vankas det utgång gånger två verkar det som. Inte mig emot! Jobbar visserligen på lördag, men det ska nog gå bra. Imorrn tar vi vårt pick och pack och kanin och sticker hem till Sollentuna lite mer definitivt för den här sommaren. Kan jag inte få ta med lägenheten hem också?  

Kommentarer
Postat av: Tesan

Tack för dina fina ord :)

Postat av: Daniella

OJ, här var det.... färgglatt ;-)
snyggt ju!

2007-06-09 @ 23:13:58
URL: http://daniella-86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback