Summer alright

Jobb, regn, jobb...
Idag och imorgon är jag ledig från jobbet så jag ska passa på att vila upp mig lite för sedan kommer mitt tio-dagar-i-sträck-schema sätta full fart. Uäh! Men när jag härdat mig igenom det så är det mindre än en vecka kvar till jag får mina tre veckors semester! Första vecka åker jag antagligen upp till B's pappa och hälsar på och sedan, om det vill sig, hämtar mamma och O upp mig där så följer jag med dem till Norge i en vecka. Norgeresan är ganska obestämd än så länge, hänger på lite andra grejer nämligen...
Jag och B planerar att dra iväg till Grekland en vecka också precis innan skolan drar igång. Närmare bestämt Zakynthos hade vi tänkt oss. Längtar verkligen utomlands!

image132
Zakynthos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback