Min dag idag

presenter

Så kom dagen Ida fyllde 22. Dagen har varit bra med en stallvisit, tårtbakande mm och förberedeler inför kvällen. Den blev för övrigt trevlig med föräldrar, morföräldrar, kusiner mf. Presenterar en bild ovan med mina presenter. En av dem kunde jag dock inte ta kort på. Varför? För att jag tog kortet med
den! Fick en Panasonic FX01. Det var den presenten jag visste att jag skulle få...hihi. De andra är:

- Underställströja, Helly Hansen
- Läppglans, Lancôme
- Rosa mössa
- Matchande rosa skidsockor till mössan
- Handgjort (av B's farmor) armband av tenn och skinn
- Pocketbok, Änglar & Demoner
- Vit "mössa"
- Duk från Hemtex + servetter
- "Miniorkidé", inte på bild

Kommentarer
Postat av: Tesan

Grattis Ida!!!

Postat av: Daniella

kamera visste jag också att jag skulle få...

GRATTIS!!

2007-01-11 @ 21:43:12
URL: http://daniella-86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback