Inte mycket

Idag har jag inte fått mycket uträttat... Skrivit en inköpslista ungefär. Det är såklart meningen att jag ska ta med mig den ner till Ica och handla vad som står på den också. Det kommer. Jag har lekt lite med min födelsedagspresent också, fast jag inte har fått den än. Jaja, imorgon är den inslagen och när jag väl har öppnat den så är den min på riktigt. Well, allt ska väl inte vara spännande? Jag måste prova pjäxor och ställa in skidor idag också. På lördag åker vi ju nämligen till Åre! Det ska bli hur kul som helst. Jag hoppas på bra och mycket snö bara.
Ikväll hämtar jag B. Han är på väg hem från Jämtland nu. Han har redan tagit bussen från Strömsund till Östersund, så han går väl på stan där nu i väntan på att tåget ska går kl 17.

Ica var det ja....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback