Dagstripp

Sitter i Uppsala nu. Följde me O, som jobbar, upp över dagen så jag kunde passa på att vattna blommorna och mata fiskarna. Jag kom hit vid halv 9, så jag började med att lata mig lite på soffan! Sen gick jag in till stan i den härliga vädret, men jag besökte bara H&M. Jag ville inte frestas med att titta på saker jag ändå inte skulle kunna köpa! H&M hade jag ju presentkort på... Hittade en kofta där i alla fall, vardagsplaggen är i behov av en upprustning. När jag ändå inte hade något annat att göra satte jag mig på bussen till boländerna och besökte min lilla favoritaffär där för tillfället. Jag är nog lite besatt, lite sjukt, men lite kul ska det bli! Nu funderar jag på att lägga mig i soffan och läsa lite eller slökolla lite TV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback