Buäh

Efter att ha nyss hela gårdagen igenom bröt förkylningen ut. Inge kul, jag vill inte vara sjuk. Jag stannade i alla fall hemma från skolan idag. Vi hade bara en lektion, så jättemycket har jag inte missat. B stannade också hemma eftersom han har fått världens nackspärr, stackarn. Så snörvliga jag har fått massera, smörja med antiinflammatiorisk salva och värma vetekudde. Lägenheten ser inte kul ut heller. B fyllde ju år igår och det firades såklart med tårtkalas. Det var trevligt, men tyvärr så måste det ju städas och diskas efter sådana tillställningar också. Vilket två halvinvalider har lyckats sisådär med. Tandvärk har jag fått också, där de lagade min tand för ett år sen. Var skeptisk redan då, för det kändes inge bra alls efteråt. Aldrig mer Folktandvården! Jag har fått numret till en tandläkare här i Uppsala istället.

Nä, nu ska jag inte vara så klagig längre! So long!

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Tack för tårtan, krya på er

Postat av: Ida

Det var så lite!
Vi är lite bättre nu faktiskt! =)

2007-01-31 @ 23:25:14
URL: http://idahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback