Böcker, film & speedshopping

Imorse började jag kl.8 för första gången på länge. Gosh, va segt det var att komma upp ur sängen, speciellt när man känner sig lite halvkrasslig också. Men upp kom vi och i tid var vi. Bra! Kurslitteraturinköp efter skolan, men det blev inte ett sånt hisnande belopp som det brukar kunna bli. 200:- rabatt hade vi samlat på oss plus att vi bara köpte en av tre böcker. De andra får vänta. Jag (vi) har nämligen haft en tendens att knappt öppna vissa böcker vi har köpt. Slank in en kortis på Gina Tricot och fick med mig en grön tunika/klänning med sidenband i midjan och ett par svarta tajts ( visst får man stava så?). Provade inte ens, så det var en riktigt speedshopping. Det är faktiskt mycket skönare att prova hemma i lugn och ro, och är man inte nöjd är det inte värre än att lämna tillbaka! Här i Uppsala är tom det smidigt! However, A och K kom förbi senare och vi kollade igenom lite inför labben imorrn (tråk!) och sedan tittade vi på Over the Hegde. Jag har sett den innan, men den är värd att se fler gånger! Imorgon är det sovmorgon igen, så jag är glad. Lunchföredrag med Biotage och labb står på schemat imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback