Tristesslista

Jag bjuder på en liten lista i brist på annat...

Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: Lite rastlös, men det kanske inte är ett humör...
Favoritgodis: Choklad
Är det nåt du absolut inte äter: Finns saker jag inte gillar, men något jag absolut inte skulle äta vet jag inte... Typ ostron i så fall. 
Kläder just nu: Jeans och Uppsala-collage.
Musik just nu: Nada
Vad sa du senast: Nått till Pricken...kanske "Hej ninen!" =P
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Oj, det skulle vara häftigt att se hur dinosaurerna hade det! 
Sommarplaner: Jobb?
Fisk eller badkruka: Fisk, fast kanske lite mindre på senare år...
Längd och vikt:  1,68, pass
Favoritväder: Sol!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Usch vad tråkig fråga...
Spelar du nåt instrument:  Nej. Spelade klarinett en gång i tiden...
Morgon- eller nattmänniska: Ingetdera egentligen, fast nog mer natt.
Sparare eller slösare: Något mittemellan
Vem är viktigast för dig: Min familj och B
Bästa film: Forrest Gump
Tror på liv på andra planeter: Jag skulle vilja tror det i alla fall! 
Kommer du ihåg din första kärlek:
Ja
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej...
Har du några homosexuella vänner: Mmm
Tror du på mirakel: Nej, egentligen inte
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ibland, ibland inte
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej, vad är det för fråga?
Hur många barn har du, vill du ha: Två
Bio eller promenad: Bio och promenad.
Är du kittlig: Usch ja!
Snarkar du? Inte vad jag vet
Stjärntecken? Stenbock
Rädd för insekter? Långt ifrån alla, men jag hatar getingar!
Äckligaste insekten: Geting då...
Största svaghet: lättstressad
Det här är jag bra på: Vet inte...
Bästa bok? Många
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? telepatiförflyttning?
Vad vill du jobba som? Om jag visste! Produktutvecklare på läkemedelsföretag/bioteknikföretag eller nått...
Chips, morötter eller godis? Chips
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Skriver du dagbok? Once did... det står ett tiotal i bokhyllan.
Har du någon flickvän/pojkvän? Jepps
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Inte pierca, tatuering möjligtvis. Skuldran eller ankeln.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Sällan jättestökigt, sällan jättestädat
Gungar du på stolen? Ne...
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Skulle va häftigt, men jag tror inte jag skulle våga...
Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster då jag använder kniven, annars höger
Hur är din drömtjej/kille?  Som min!
Hur många syskon har du? en syster
Vad är du mest rädd för? Att något hemskt ska hända någon jag tycker mycket om
Är du rädd för blod? Inte direkt
Saltar du på maten? Inte i efterhand så ofta, bara pommes
Gillar du att sjunga? Mja, men det låter ju inte vackert...
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Natur med inriktning genteknik, för det intresserade mig.
Anser du att du är stark? Hyffsat
Brukar du sola? På sommaren vid tillfälle och utomlands
Vad gör du om du får hicka? Försöker svälja och sånt trams som ändå aldrig funkar.
Röker du? Aldrig provat
Snusar du? Nej, usch
Kaffe, te eller inget? Om något, kaffe
Har du en besatthet? Ne, det tror jag inte...

Kommentarer
Postat av: Ida

Ida, du har gillar att ha stökigt omkring dig i alla fall i ditt rum i Sollentuna, om inte kan du komma hem och städa hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback