Stockholmstad

Idag var första gången på länge jag var på stan i Stockholm. Det blir aldrig av när jag bor här i Uppsala. Jag besökte min läkare på St Görans sjukhus idag. Rutinkontroll för astman. Efter två doser bricanyl jag fick där blev jag lagom darrig. Konstig bieffekt det där... Hur som helst efter läkarbesöket bestämde jag mig för att gå en dunda i city innan jag åkte Uppsala. Det blev bara Drottninggatan, Sergelgatan, mer orkade jag inte med en ryggsäck full med packning. Lite shopping blev det i alla fall. Ett par skor, eller ska man säga pumps, från Din Sko och lite strumpor och underkläder.
För övrigt är jag helt inne i min
bok jag läser just nu. Så spännande, och intressant! Jag tycker mer om den här än Da Vinci-koden. Kanske intresserar ämnena i boken mig mer som naturvetare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback