I made it!

B åkte till Sollentuna igår för att se sin brors konsert i kyrkan. Det var tänkt att han skulle komma hem igen, men han bestämde sig för att stanna kvar eftersom vi hade lite sovmorgon idag. Det innebar att jag skulle få sova själv i lägenheten för första gången. Iiisch, jag tycker det är lite läskigt att sova ensam. Inte det att jag inte klarar att sova utan någon i samma säng, utan att jag vill ha någon i närheten... Jag brukar ofta skrämma upp mig själv, ligga spänd och lyssna efter konstiga ljud. Paranoid som jag var gick jag runt och släckte lampor för att ingen som jag inte såg skulle kunna se in osv. Det gick i alla fall ganska bra. Jag körde taktiken att läsa mig till sömns. Det funkar alltid! Sov däremot lite dåligt, drömde mycket och vaknade ett par gånger. Vad det berodde på vet jag inte. Ja, jag är lite stolt över mig själv i alla fall!

Ja, ni får kalla mig tönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback