Finbesök

Igår fick vi finbesök hemifrån Sollentuna i form av Tesan och F. Vi gjorde oss en mumsmumsig middag och jag och B fick tom lite paket, lite sena födelsedagspresenter! Bla fick vi ett Twisterspel, som vi tyvärr aldrig hann testa! Men det får väl bli snart ändå? ;) Efter en stund i soffan och lite maskande begav vi oss in till stan för att gå till någon nation. Värmlands klubb hade vi tänkt, men kön var oändlig, så vi gick och satte oss på Orvars istället. Blev även en öl på Djäknen innan klockan var ett och vi traskade hem. Riktigt roligt med besök var det!

Idag är det slappisdag! Jag har inte haft en ledig helg på evigheter nu!

Kommentarer
Postat av: Liv

Måste bara säga att din design på bloggen va jätte fin :D kommenetera gärna min blogg :D

Postat av: Tesan

Slappt är bara förnamnet Ida, jag somnade när jag kom hem också, hahaha!

2007-02-18 @ 00:41:52
URL: http://tesans.webblogg.se
Postat av: Ida

re: Liv
Tack så mycket! Ska kolla in din blogg också!

re:Tesan
hehe! Precis så det ska va! Låg i soffan precis hela dan!

2007-02-18 @ 11:59:17
URL: http://idahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback