Beslutsångest

Vårjacka. Evigt problem.
Jag hade kollat in två varianter av detta på H&M, men jag kunde inte bestämma mig vilket jag ville ha. Två ganska olika modeller var det också. Nu beställde jag båda, i två olika färger. De var ju inte jättedyra, så jag kanske behåller båda! Det var lite lång leveranstid däremot, en i mars och en i april. Jaja, kanske är det vinter hela mars också. Vem vet. Blev ett par guldballerinor av bara farten också. Jag har ett par liknade svarta från LaRedoute jag beställde förra våren som jag använde jättemycket, så de här kanske blir ett bra komplement! Haha, varför måste man alltid skiva av sig om sina beslutsångestköp osv? Ni som tröttar på sånt här får stå ut, ibland måste tjejer få skriva av sig lite! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback