Time goes by

Klockan är halv tre. Halv tre! Jag borde verkligen sätta igång med lite plugg. Läsa Protein Structures och svara på en massa frågor. Egentligen borde jag lösa lite termodynamikproblem också, men det kommer skjutas upp. Jag känner mig själv. Men min bok jag läser nu är ju så spännande! Jag vill mycket hellre läsa den... Ne, så blir det inte. Vi har i alla fall varit inne i stan idag och köpt biljetter till Sweden Rock Tribute. Inte till oss, vi har redan, men till två andra. Sen råkade jag glida in på H&M och fick med mig ett gult linne och en gul tisha (är inte det ett jättefult ord? Jag behövde bara prova skriva det!). Vi var duktiga också och åkte till Willys. Mat! Nej, var det inte plugga kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback