Inte bra att leka pingvin i gruset.

Först vill jag vara glad för att jag är ledig nästan två veckor och för att jag klarade tentan som jag var i princip säker på att jag skulle kugga. Hur mycket tur måste inte jag ha haft!!??

Sedan vill jag vara lite bitter för att jag ramlade på cykeln igår. Stressad till tåget, tog en snäv sväng i för hög hastighet och halkade på gruset... Framstupa kana i gruset. Aj aj. Halva handen uppfläkt och skrubbsår på knät. Jag hade ändå vantar! Och nya jackan blev repad. Missade tåget gjorde jag också och kom försent till jobbet. Skit. Nu har jag köpt salva, desinfektionslösning, kompresser och specialplåster på Apoteket. Jättetrevlig receptarie fick jag hjälp av i alla fall! Bra och mamma tyckte synd om mig och betalade kalaset. Tack!

För det tredje; GLAD PÅSK!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback