Imorrn gäller det

Det här veckan blev precis vad jag befarade, men både på gott och ont. Helvetesvecka i skolan, även om vi inte hade vår flotte att bygga. Å andra sidan har flottebyggandet och allt runt omkring det varit riktigt kul. "Skolgården" har varit en lekplats hela veckan. Förrutom flottebyggplatsen och öltältet har man kunnat klättra klättervägg, spela beachvollyboll, klättra (och stapla) drickabackar, kasta yxa, spela snabbschack, "boomfajta", hoppa studsmatta och så... Det sköna vädret har bidragit mycket till stämningen! Hur som helst, nu är vår flotte klar och idag kan man granska alla flottar på St.Eriks torg här i Uppsala, där de även har tagit med sig massor av de roliga aktiviteterna från skolan! Vår flotte ser ni tillsammans med lilla jag på bilden. Mosbrickan heter den. Den är inte riktigt klar där, de små kluttarna (senap och ketchup) limmade vi fast i flotten sen. I fredags var det fest på skolan som gällde. Två liveband, bollhav och en massa trams och dans var det. Riktigt kul hade jag då. Bollhavet var skoj, haha! Igår var det bara att ta sig i kragen, pallra sig upp så där lagom skakis ur sängen och åka till skolan. Våtdräktsprovning, städning och flotteflyttande var på schemat. Hua. Sedan blev det en sväng till Sollentuna för att låna flytvästar av papsen. Döda somnade jag och B i soffan igår. B sover fortfarande. Vi har nog en del att ta igen inför morgondagen!

Ciao!
flotten

Kommentarer
Postat av: P

Haha kör hårt babes. ^^ (Babes då jag tycker du, Björn, ska ta tillfället i akt nu och bejaka din feminina sida, mextrosexmodet har aldrig varit hetare.) :P

2007-04-29 @ 17:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback