Ingen bra start

Den här dagen började inte alls bra! Kl 9.00 började vår duggaskrivning imorse. Kl. 9.10 vaknar jag! Inte bra! Varför ska man just försova sig den dagen man verkligen inte borde göra det!? Hur som helst, så var det bara att slänga sig iväg så fort som möjligt på cykeln. Trött, svettig och med astmabesvär kom vi till skolan ca 9.35. Egentligen 5min försent för att vi ens skulle få komma in, men skrivningsvakterna var snälla och lät oss skriva duggan. Nu kanske jag inser att jag inte ens skulle behövt stressa som en tok imorse, eftersom jag ändå med stor säkerhet har kuggat den. Vilket jag egentligen visste redan innan jag började skriva den. Men men...

Kvällen har i alla fall varit mysig med "duggamiddag" här hemma hos oss. Tacos blev det och sedan lite kladdkaka med glass. Mumsigt! Det blev lite MIG-spelande också och pojkarna roade sig vid trummorna ett tag också.

Men nu ska jag dyka ner i sängen! Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback