Det ryktas...

...om RobboburgareOrvars imorgon! Uppsala bästa hamburgare, så det kan jag verkligen inte motstå innan jag måste sätta mig på tåget hem imorgon. Stalltjänst hela helgen nämligen. Jag hoppas på lite mindre blött väder bara.
Idag har det regnat precis hela dagen och efter cykelturen till skolan var man min sagt plaskvåt. Alla har gått och huttrat hela dagen i skolan. Lagom till att jeansen hade torkat (skorna förblev våta) var det dags att cykla hem i regnet igen...Skönt att sätta på sig myskläderna när man kom hem och lägga sig under filten i soffan!

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Nej, den enda gången jag åt robboburgare var den riktigt dålig, trots förvånansvärt lång väntan. Men annars är Norrlands toppen, hade kul där igår!

2006-09-09 @ 21:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback