Min första!

"Lånade" denna av Daniella. I brist på annat och för att bli av med listoskulden.

A is for age: 21. 22 i januari...
B is for booze of choice: Strong Bow har blivit en favorit! Annars vitt vin.
C is for career: Nja. Jag pluggar ju. Mitt extraknäck på Willys kan ju knappast räknas.
D is for your dad’s name: Samma som pojkvännen.
E is for essential items to bring to a party: Partyhumöret och en vinare?
F is for favourite song at the moment: Svårt. Mew och The Ark spelas flitigt på playlisten just nu i alla fall!
G is for favourite game: Frågespel! Och pictonary.
H is for home town: Uppsala/ Sollentuna
I is for instruments you play: En gång i tiden spelade jag klarinett...
J is for jam or jelly you like: Jordgubbssylt!
K is for kids: 2. Fast inte än på ett antal år...
L is for living arrangements: Trea i Uppsala med pojkvän.
M is for mother’s name: Samma som "jag syr mina egna kläder"-sångerska.
N is for name of your crush: Samma som pappa!
O is for overnight hospital stays: Vet inte hur många det är. Ett antal dagar efter bilolyckan + ett antal dagar jag inte kommer ihåg när jag var liten och hade svår astma.
P is for phobias: Getingar!
Q is for quotes you like: Hm. Får väl ta en klassiker från playlisten "Let your body decide where you want to go".
R is for relationship that lasted the longest: 4,5 år med B hittills!
S is for sartorial style [ung; hur går du klädd]: Jeans. Nästan jämt. Om det inte är sommar förstås, då är det kjol eller shorts som gäller!
T is for time you wake up: 6.15 brukar klockan ringa. Fast oftast snoozar jag typ 1 timme...Oops!
U is for underwear: Bomull!
V is for vegetables you love: Tomat! Och nästan allt annat!
W is for weekend plans: Den som kommer? Stalltjänst.
X is for x-rays you’ve had: Typ hela kroppen...
Y is for yummy food you make: Lax- och skaldjurrätter har jag några pärlor! Mm, that's goood!
Z is for zodiac sign: Stenbock.
Å är åt dem du vill skicka listan vidare till: Whoever
Ä är för älsklingstrend: Blått och lila! Fast jag har inget lila...Det kanske man kan ändra på?
Ö är för en önskan just nu: Att jag har klarat mekaniktentan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback