Friday Night

Fredagkväll tillslut! Tentan i Organism och Populationsbiologi är avverkad och gick nog dessutom bra. Alltid något! Kvällen har varit lugn med god mat och Idoltittande. Markus, Danny och Erik var bäst ikväll. Johan borde skickas hem.
Fick en skymt av Rami Shaaban i "Tillsammans för Världens barn". Stackarn, verkade inte alls hemma där. Han gör sig mycket bättre i målet.
Just nu har jag en galen pojkvän bakom mig som trummar ljudet av The Hellacopters så det är lite svårt att fokusera på vad jag skriver just nu, men jag försöker!

Imorrn vankas det inflyttningsfest här och det ska bli riktigt kul! Synd att några man
vill ska komma inte kan! Kanske ger det oss en anledning att ha fest igen.

Ok, nu blev det The Doors istället! Bäst att jag slutar skriva medans jag fortfarande kan tänka!

Kommentarer
Postat av: Tesan

Söta du, jag vill jag vill komma.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback