Spare me these feelings!

Efter att ha följt L till stationen idag, så tog jag en liten "snabbis" på stan. Det finns mycket i affärrerna nu som är ha-begärligt! Men den här måndaden ska man inte vara egocentrisk, julklappar ska ju inhandlas! Men man kan ju alltid önska sig! Den här quiltade väskan från Wedins är jag fortfarande inne på och idag hittade jag den här söta på Indiska. Jag skulle verkligen behöva en plånbok också, men inte för stor!

Jag blir ju helt kär i alla julgrejer som finns i butikerna nu också! Vill ha, vill ha! Nya kuddfodral till soffan skulle ju också behövas. De gamla blå passar ju inte riktigt så bra längre... Och så hade Indiska fått in nyckelskåpet jag vill ha igen. Vi är faktiskt i behov av ett! Och så det....å den....
Det blir svårt att behärska sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback