Snöstorm!

snö

Blev aningen förvånad när jag kikade ut genom fönstret imorse. Snö! Massor utav snö till och med! Igår morse hade det kommit en liten gnutta snö, men sedan regnade det hela dagen och så var det med det... Idag däremot har det varit fullständig snöstorm ute. Nära inpå i alla fall. Massor utav snö i alla ära, men måste det blåsa så in i norden? Nej, typiskt onödigt är min åsikt.

Morgonen började med att båda låsen på min cykel hade frusit också. Fick verkligen inte upp dem, så det var bara att sätta sig på bussen. Kom sent till föreläsningen, men måste säga att det nästan var lite värt det. Cykla nu ser inte skönt ut!
Måste nog ge mig ut i kylan snart med lite varmt vatten eller nått och försöka få upp låsen så den kan få stå inne inatt...

Bilderna tog jag precis från vår uteplats. Ja, ni ser ju på grillen och utemöblerna hur mycket det har kommit!
snögrill

Kommentarer
Postat av: Daniella

liiite mer än vad vi har, kanske... ;-)

Postat av: Ida

I told you! ;) Jag tycker också det är konstigt att det är sån skillnad! Men ni kanske får vårt väder imorrn om ni har otur!

2006-11-01 @ 18:34:17
URL: http://idahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback