Singing in the shower

Jag funderade lite på "sjungaiduschen"-fenomenet imorse. Varför är det så många som sjunger i duschen? Jag sjunger i princip aldrig i duschen. B gör det jämt! Är det för man inte hör sig själv så bra i allt vattenbrus eller vad beror det på? Någon som kan förklara?
I bilen däremot. Ensam. Med hög bra musik. Då, sjunger jag! Det är absolut viktigt att jag inte hör mig själv så bra, för då kan man åtminstone låtsas att man kanske har någoting i närheten av vad som liknar en sångröst.



Förresten, är jag inte riktigt nöjd med sidlayouten. Fast den är åtminstone lite roligare än den förra. Jag ska se om jag kan lyckas få in en egen rubikbild och sen funderar jag på någon annan färg. Lila kanske, det är ju fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback