Valborgsfirande

Min valborgsmässoafton började ( självklart ) med forsränningen och champange och jordgubbar. Vi såg inte jättebra för allt folk, men en snäll dam lånade ut sin trälåda som vi fick turas om att stå på så fick v se lite i alla fall!
Nästa punkt i programmet var grillning i stadsparken. Det var jättemysigt! Men det känns lite konstigt att det var så mycket folk! Det var ju väntat, men det var liksom så man inte kände igen sig. Typ. Äsch, jag svammlar, men det kändes lite som om jag var i en annan stad. Fast ändå inte.
Klockan tre var det champangegalopp och mösspåtagning vid Carolina Rediviva som vi tittade på. Inte så märkvärdigt som man skulle kunna tro att det skulle vara. Skulle varit kul att gå på någon nation då, men med icke studenter som gäster så gick det ju inte.
Vi begav oss hem istället. Liten omladdning sen var det grill igen som gällde ute på gården!
Fest, fest, fest...som avslutades som korrefest uppe i våran korridor. Lyckad kväll helt enkelt!

Vaknade dock halv 8 imorse. Bakis, ja. Kunde inte somna om, så jag gick upp och städade allt istället! Duktigt va? Belöningen blev en glass och Cola från macken...Nu har nästan alla gäster åkt. Blir nog en film och bara slappa resten av dagen!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Tesan

Här är någon som såg alla båtar iaf:
http://karolinalassbo.blogspot.com/2006/04/forsrnningen-i-fyrisn-2006.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback