Update

Idag var vi på Studentstadens kontor och skrev på det nya hyreskontraktet. Nu finns ingen återvändo! Lite nervöst var det ju faktikst, men det ska bli så kul att flytta!

Långhelgen spenderades hemma i Sollentuna. På torsdagen var jag på Popaganda och fick se Mew för en tredje gång. Inte illa det. Synd att de inte spelade några av mina favoritlåtar bara!
Lördag, söndag var det stalltjänst som gällde. Helt mör i kroppen efter det är man! Utöver de vanliga sysslorna, red jag lektionspass tre dagar i rad. Ja, det kändes ju att jag inte rider så ofta längre i alla fall. Med ömma sittben fick jag cykla till skolan idag...

Egentligen borde jag just nu vara djupt nere i den linjära algebrans värld, men men... Jag ska börja plugga. Snart! Algebra är som att lära sig ett helt nytt språk, fast värre. Den här (ynka?) 3-poängskursen är den som tagit mest plats den här perioden. Helt sjukt egentligen, men det är svårt och jäkligt abstrakt. Det är väl snarare det senare som gör det svårt. Men om en vecka och 2 timmar är tentan över och det är sommarlov!!!


Ps. När ska det sluta regna??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback