Så ska det låta

Haha! Har precis kollat klart på "Så ska det låta"! Jag måste säga att jag tycker att Peter Settman gör ett riktigt bra roll som efterträdare av Peter Harrysson! Han är riktigt rolig och han gör verkligen sin egen grej, inte nån jäkla efterapning av Harrysson.
Ikväll var bland andra Markoolio med och jag måste säga att han var väldigt underhållande. Han bjöd verkligen på sig själv och var störtskön! Det bästa var nog "Karlsson på taket"!
Sen hade de en ganska rolig "översättning" av en låttitel också. De gör ju om låttitlar ganska konstigt som lagen sedan ska gissa vad det är. Kvällen bästa var absolut "Gymnastisk sommarsexställning" (eller nått liknade). Gissa vad svaret är? Jo, "Summer of 69"!! Det tycker jag var roligt i alla fall!

Blev inget grilla, utan scampicrepes istället. Fast snart kanske vi går ner och joinar grillgänget ändå. Blir nog inge mer plugg idag i alla fall. Det är ju trots allt fredag.


Kommentarer
Postat av: Tesan

Haha! Va kul, nu måste jag ju se reprisen. Men Lasse "tråk" Kronér ska visst ta över sen säger F... BLÄH

Postat av: Ida

re: Tesan
Usch! Det var ju inte alls kul!!

2006-05-13 @ 10:44:55
URL: http://idahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback