Lägenhet!!!

Tackade nyss ja till en lägenhet! Blir en trea med egen uteplats. Mamma var i stan idag så jag bad henne följa med mig och B för att titta på de lägenheterna vi hade chans att få. Det var en med bra uteplatsläge som vi fastnade lite extra för och min oblyga mamma kom på idén att vi skulle knacka på och se om det var någon hemma så vi kunde få se hur det såg ut i lägenheten också. Det var någon hemma och vi blev insläppta och fick titta runt lite! Jättefin var den faktiskt! Vardagrumstaperna och en bård i köket var inte jättelockande, men det är lätt fixat! Där ska vi bo! Räkna med inflyttningsfest i sommar!
Jag och B har redan varit en sväng på IKEA och spanat in lite nya passande möbler! Det kommer inte bli billigt att flytta, men det är det värt! Åh, det är så kul att inreda nya rum! Nu ska det bli en hel lägenhet! Lycka!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jippi! Grattis!!!
Det är ni värda efter nästan ett år i korridor. Åå, jag vill också ha en trea, so bad.
Kramar

2006-05-23 @ 21:44:47
Postat av: Tesan

Jippi! Grattis!!!
Det är ni värda efter nästan ett år i korridor. Åå, jag vill också ha en trea, so bad.
Kramar

Postat av: Ida

re: Tesan
Ja! Det ska bli sååå skönt med något eget! Äntligen!

2006-05-23 @ 22:04:57
URL: http://idahs.blogg.se
Postat av: Maria

Wow! Vad roligt! Vissa byter ner sig medans andra byter upp sig :D Grattis!

2006-05-24 @ 10:16:57
Postat av: Ida

re: Maria
ja, visst är det?? Å typ 300m närmre skolan. Inte fy skam! ;)

2006-05-24 @ 15:08:41
URL: http://idahs.blogg.se
Postat av: daniella

det bästa måste ju vara en egen uteplats... det kan jag sakna! även om vi har balkong. grattis =)

2006-05-25 @ 11:20:21
URL: http://daniella.blogg.se
Postat av: Ida

re: daniella
Ja, det är faktiskt just därför vi sökte den lägenheten! Ska bli så mysigt att kunna grilla på kvällarna utan det det ska bli ett helt projekt! Å sola också för den delen! Sen är det inte fy skam med eget kök heller! Det är något jag har saknat...

2006-05-25 @ 15:00:42
URL: http://idahs.blogg.se
Postat av: Kenneth

Grattis! Grattis! Det låter som grillning vid inflyttningsfesten..
Kul för er och lite närmare för oss på den andra sidan järnvägen:-)

2006-05-28 @ 18:21:29
Postat av: Ida

re: Kenneth
Tack tack! Ja, så kan det faktikst tänka sig att det blir! ;) Men såå mkt närmare blir det inte. För vi kommer bo närmast E4an. Så det går i princip på ett ut! Liiite nämre kanske då...

2006-05-29 @ 17:13:19
URL: http://idahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback