Inkommande

Idag var det gräsmattan utanför huset som gällde, igen, efter skolan. B hade fixat sillunch, jättmumsigt! Sen fick det bli att slå upp kemiboken och plugga lite grann. Det är så härligt väder nu, men tyvärr sägs det att det väntas regn redan imorgon!

Just nu sitter jag och lyssnar på lite Takida och väntar på att få middagen serverad. B lagar mat idag och jag är tacksam! Det är så tråkigt att laga mat ju! Igår rörde jag ihop en blomkålssoppa, som jag självkart lyckades bränna. Blir så när man inte är så engagerad i matlagningen, antar jag. Helst av allt vill man väl bara grilla varje dag!

Verkar som min kamera är klar snart. Den gick sönder på valborg. Igen! Samma fel som tidigare. Saken är bara att den här gången tappade jag den inte i golvet. Jag gjorde ingenting snarare. Dålig reparation? Jag blir i alla fall glad om den kommer hem snart och förhoppningsvis håller den här gången med!


Fredagspop på fredag ska det bli också. Vi råkade visst glömma bort den fina traditionen! ;)

Kommentarer
Postat av: Henke

Du har i alla fall bara en tenta att oroa dig för (väl). Själv sitter man här med tre skitjobbiga jävla tentor och känner sig dum i huvudet :P

2006-05-10 @ 19:38:35
Postat av: Ida

re: Henke
Har tre tentor kvar den här terminen egentligen. Men fokuserar på en i taget!Förhoppningsvis behöver jag bara skriva två av dem dessutom. Jag är en dugga ifrån att klara den ena kursen och då behöver man inte skriva tentan. Så skönt! Lycka till med dina!!!

2006-05-10 @ 21:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback