Ingenting har någonsin varit mera fel

Blä! Just nu känner jag mig askass! Och dålig, sämst! Stirrade på några matteuppgifter som jag inte fattade ett dyft av så då slog jag upp kemi istället. Ännu mer ångest. Jag har varit ledig sedan kl. 10.00 imorse och har inte åstadkommit någonting. Det är sorgligt. Jag har handlat lite mjölk. Var inte på Gina Tricot också. Peppshopping. Det gick ju bra. Inte. Får väl lämna tillbaka alltihop om jag inte får in något i huvudet snart. Skulle diska också. Inget varmvatten. Avstängt hela dagen. Kul! Tröståt ananas, nu är halva tungan förstörd. Det var i alla fall gott. B är i skolan, laboration. Ingen som kan trösta mig.
H*vete vad allt känns **** nu!

Nej, back to study. Wish me luck. I need it.

Kommentarer
Postat av: Tesan

Stor uppmuntringskram från oss här i edsberg...
Usch, jag har inte heller haft en så bra dag, inget motivation här inte.

Postat av: Ida

Tack så mycket! =)
Men det känns bättre nu i alla fall!Matten är färdigpluggad och vi får se om det ger nått resultat imorrn...

2006-05-15 @ 22:06:27
URL: http://idahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback