En gnutta solsken i det mulna Uppsala

Idag har det, nästan, varit roligt att plugga! Har suttit sen åtta imorse med några klasskompisar i skolan och pluggat hela dan. Så mycket mer motiverande och det är bra när man har folk att diskutera med. Självklart blir det en del annat prat med, men skulle jag suttit hemma och plugga skulle jag säkert kommit på tusen skäl till att göra annat småtjafs. Ni vet säkert hur det är. Bra dag helt enkelt. Jag vet däremot inte hur bra eller dåligt det kommer gå på tentan imorrn, men det återstår väl att se. Ska bara titta lite på några mekanismer till som inte riktigt fastnat där de ska och se ska jag faktiskt bänka mig framför TV:n och titta på hur det går för Carola. Hoppas hon skrällar riktigt rejält! Jag tycker verkligen inte om henne. Visst, hon är en jättebra artist, men resten kan diskuteras. Ändå vill jag ju att det ska gå bra för Sverige. Aja. 
 
Imorrn blir det lite tentapub på någon nation med middag och sen ska jag bege mig hem till Sollentuna för jobb hela helgen. Jippi! Fast det är ju bättre än att plugga i och för sig!

Ps. Jag är godkänd i endimen nu! Dvs ingen tenta på onsdag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback